Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące któregoś z produktów lub Twojego zamówienia,
zapraszam do kontaktu!

Prześlij wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.

Pod formularzem kontaktowym znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

najczęściej zadawane pytania

Głównie do Polski. Zamówienie może być odebrane osobiście (w Warszawie), wysłane do Paczkomatu, bądź dostarczone przez kuriera. Oczywiście istnieje możliwość wysyłki zagranicę. Proszę tylko o wiadomość w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Standardowy czas wysyłki to 3-4 dni robocze.
Szczegółowe informacje na temat wysyłki znajdują się na stronie każdego produktu.
Dla zamówień personalizowanych wyznaczany jest dłuższy czas wysyłki.

Kiedy zamówienie zacznie być realizowane otrzymasz wiadomość. Kolejną informacją od nas będzie wiadomość z numerem przesyłki.

Oczywiście! Każdy wyprawkowy produkt jest nieuszkodzony i może być używany przez dziecko. Proszę pamiętać, aby przed użyciem należy je wyprać w “dziecięcym” płynie lub proszku.

Bezpieczeństwo maluszków jest najważniejsze, dlatego do każdego tortu dołączona jest informacja o liczbie użytych szpilek.

Tak, proszę tylko o wiadomość. Przygotujemy personalizowana kartę w wybranym kolorze i wzorze.